Dasta

Forum klientów Dasta Invest

#1 2015-07-09 20:58:51

popo

Stały gracz

Zarejestrowany: 2009-11-25
Posty: 243
Punktów :   

raport 87 88 89 90 91

87

Witam,

poniżej przesyłam raport za ostatni okres:

- konserwator podczas swoich wizyt wykonał następujące czynności: podniosłem bezpieczniki te co zwykle, sprawdzenie poprawności funkcjonowania samozamykaczy, , kilka spraw dot. czystości : kratki przy schodach w kl 1 są mocno zabrudzone jest na nich gruby kurz ale również pajęczyny i włosy , poręcz przy podjeździe dla niepełnosprawnych jest dość brudna - sprawy dotyczące porządku zostały przekazane firmie sprzątającej
- Wpłata p. X  była nie wystarczająca i został przygotowany pozew sądowy

88

Witam,

poniżej przesyłam raport za ostatni okres:

- z uwagi na krótszy tydzień konserwator podczas swojej wizyty wykonał następujące czynności: naprawiłem szafkę na której stoi monitor w pomieszczeniu gosp . , regulowałem samozamykacze, podniosłem bezpiecznik
- awaria bramy, która wystąpiła w najbliższą niedzielę została usunięta

89

Witam,

poniżej przesyłam raport za miniony tydzień. Dopiero wczoraj wieczorem otrzymałem zestawienie od konserwatora dlatego nastąpiło opóźnienie:

- konserwator był u Państwa dwukrotnie i wykonał następujące czynności: podniosłem bezpieczniki , regulowałem samozamykacze, naprawiono zamek w śmietniku - złamany klucz, naprawiono zamek na poziomie -1, weście do windy - złamany klucz
- podpisano zlecenie na montaż okablowania do windy do monitoringu - oczekiwanie na podanie terminu
- brak kontaktu ze strony wykonawcy monitoringu w sprawie udostępnienia kluczy

90

Witam,

poniżej przesyłam raporty za ostatni okres:

- konserwator w minionym tygodniu był u Państwa trzykrotnie wykonując następujące czynności: wymieniłem żarówkę szt 1 , w drzwiach po prawej stronie od windy na poziomie - 1 kl 1 nie działała wkładka - wymontowałem i wydłubałem z niej złamany klucz , wkładkę zamontowałem zpowrotem sprawną , naprawiłem zamek i obróciłem wkładkę w drzwiach do pom z monitoringiem , podniosłem bezpieczniki te co zwykle
- mimo interwencji czwartkowej i piątkowej nie udało się usunąć usterki bramy na poziomie -2 w formie bezkosztowej. Naprawa przynosiła efekt jedynie na chwilę. Po pewnym czasie znów pokazywał się komunikat z symbolem 02. Uszkodzeniu uległo urządzenie elektroniczne odpowiadające za otwieranie bramy - koszt urządzenia 250 zł netto plus wymiana - urządzenie zostanie wymienione w dniu jutrzejszym
- prace związane z monitoringiem w windzie zostały zakończone.
- w załączeniu przesyłam pełnomocnictwo do sądu przeciwko p. X . Bardzo bym prosił o podpis przynajmniej dwie osoby i przesłanie nam go w formie skanu.

91

Witam,

poniżej przesyłam raport za ostatni okres:
- konserwator w minionym tygodniu był u Państwa dwukrotnie wykonując następujące czynności: wymieniłem żarówkę szt 1 poziom -1 kl 1, regulowałem samozamykacze oraz dwie pary drzwi na klatce I, zlokalizowałem i usunąłem usterkę elektryczną przed garażem nr 28
- usterka bramy została usunięta - brama została sprawdzona w ciągu kolejnych dwóch dni i działała prawidłowe. Przy następnej wizycie konserwacyjnej będzie wyłączona możliwość otworzenia bramy ręczenie (z przycisku) z uwagi na fakt, że brama jest nagminnie otwierana i "stopowana". Dotyczy to zarówno poziomu -1 jak i -2
- dziękuję za przeslanie podpisanego pełnomocnictwa


pozdrawiam,

Dariusz Gil

tel.: 501 46 15 46
email: dgil@adnier.pl

A D N I E R  S.C.
os. Centrum A 3, 31-923 Kraków
tel.: 12 412 53 72, fax: 12 412 03 21
www.adnier.pl, biuro@adnier.pl

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dasta.pun.pl